annarehnberg

Hög på endorfiner

Kategori: Träning

Skulle bara köra ett lugnt pass idag eftersom jag körde på rätt hårt igår och gick igenom större delen av kroppen när Emma va med och kunde kolla på. Överskottsenergin tog dock över och jag levererade kungligaste passet!

Tog en koffeintablett en stund innan och blandande i ordning aminosyrorna som jag skulle ha under passet, grym kombination! Värmde upp med ca 5mins "gång" på bandet med ungefär 15 i lutning och 4,5 i hastighet. Men istället för att gå som vanligt sätter man fötterna framför varandra liksom, superbra för rumpan och man blir ordentligt varm! Sen gick jag vidare till biceps/triceps och avslutade med några set mage :) åh det här är verkligen det bästa jag vet!

Nu dricker jag amino/protein och en banan innan jag ska in i duschen :) hoppas ni har en lika bra träningsdag som jag :D Imorgon blir det 30 min gång och sen drar jag med Linnéa för att testa yoga för första gången, tror det kan va bra för min kropp att ta det lugnt och stretcha ut lite. På onsdag kör jag på hårt igen :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här: