annarehnberg

Höst 2013

Kategori: The daily round

Känns som att hösten närmar sig med stormsteg. Kvällarna blir mörkare och kyligare och det är inte längre strandbilder som fyller instagramflödet.

Hur mycket jag än älskar sommaren så kan jag inte låta bli att längta lite till hösten. Stickade tröjor, varm chai latte på espresso house, filtar, tända ljus och oändligt med myskvällar med min fina kille.

Gå in i skolan som student och kämpa på sista året för att sedan vara fri och få bestämma sin egen väg i livet. 18år, körkort, tatueringar, utekvällar med vänner. Har så mycket att se fram emot, och även om jag alltid kommer vara en sommarmänniska innerst inne så kan jag inte låta bli att älska hösten litegrann. Det är nog den mysigaste årstiden.

Dessutom älskar jag min nya Jofama by Kenza som kommer användas flitigt i höst!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: